Przejdź do treści

Regulamin Komisji Rewizyjnej


Regulamin Komisji Rewizyjnej Międzyszkolnego Toruńskiego Klubu Pływackiego „Delfin”  w Toruniu

§ 1
Komisja Rewizyjna Międzyszkolnego Toruńskiego Klubu Pływackiego „Delfin” w Toruniu, zwana dalej Komisją, wykonuje swoje zadania wynikające z postanowień Statutu i uchwał Walnego Zebrania Międzyszkolnego Toruńskiego Klubu Pływackiego „Delfin”  w Toruniu zwanego dalej Klubem.

§ 2
Do podstawowych zadań Komisji należy:

   Kontrolowanie przynajmniej raz w roku całokształtu pracy Klubu, ze szczególnym uwzględnieniem:
   a. Planowania pracy merytorycznej i realizacji „Planu Pracy Zarządu”;
   b. Planowania pracy finansowej;
   c. Celowości, rzetelności i gospodarności w gospodarce finansowej.
   Składanie sprawozdań ze swej działalności na Walnym Zebraniu i występowanie z wnioskiem o udzielenie absolutorium ustępującemu Zarządowi – nie później niż w terminie do 31 marca każdego roku.
   Zgłaszanie w uzasadnionych przypadkach wniosków w sprawie zwołania posiedzenia Zarządu Klubu lub Walnego Zebrania.
   Informowanie Zarządu o wynikach przeprowadzonych kontroli.
   Uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu.

§ 3

   Komisja ma prawo żądać od Zarządu Klubu oraz od jego poszczególnych członków i pracowników wyjaśnień w sprawach dotyczących działalności merytorycznej i finansowej Klubu.

§ 4

   Komisja działa kolegialnie, może jednak zlecić wykonanie poszczególnych czynności kontrolnych delegowanym przez siebie członkom Komisji lub rzeczoznawcom w oparciu o wniosek zgłoszony Zarządowi.

§ 5

   Walne Zebranie wybiera trzech członków Komisji.
   Komisja wybiera ze swego składu przewodniczącego i sekretarza.
   W razie ustąpienia członka Komisji w trakcie trwania kadencji na jego miejsce Komisja może uzupełnić skład w drodze kooptacji. Liczba członków Komisji wybranych w tym trybie nie może przekroczyć 1/3 składu Komisji.

§ 6

   Posiedzenie Komisji zwołuje Przewodniczący Komisji co najmniej dwa razy w roku.
   Uchwały Komisji są podejmowane zwykłą większością głosów.
   Posiedzenia Komisji są protokołowane. Protokół powinien zawierać:
   a. Skład osobowy uczestników posiedzenia;
   b. Przebieg posiedzenia;
   c. Podjęte wnioski i uchwały.
   Protokół podpisuje przewodniczący i sekretarz.

§ 7

   Funkcja członka Komisji nie może być łączona z funkcją w Klubie.

§ 8

   Komisja w sprawozdaniu na Walne Zebranie uwzględnia:
   a. Skład Komisji i zmiany w składzie osobowym Komisji w okresie kadencji;
   b. Ilość i tematykę posiedzeń;
   c. Ocenę działalności Klubu w tym Zarządu Klubu;
   d. Wnioski celem usprawnienia działalności Klubu.

 

Zatwierdzono na Walnym Zebraniu
30 marca 2004 roku

 

Za Zarząd Klubu